Posem en marxa un nou canal d’atenció directa per Whatsapp
Llancem un nou canal d’atenció directa amb els nostres usuaris a través de la plataforma de missatgeria Whatsapp. El número de telèfon al qual poden notificar incidències o formular consultes és el 608 246 003.
En l’actual situació d’estat d'alarma per la pandèmia COVID-19,reforcem i facilitem la comunicació directa amb les més de 5 mil llars de Cervera i Sanaüja a les quals prestem el servei de subministrament d’aigua. Per això, atendrem les peticions de dilluns a divendres de 9.30 a 13.30h.
Seguim al teu servei
El nou canal d’atenció directa per Whatsapp se suma als altres canals d’atenció no presencials a través dels quals els nostres usuaris es poden comunicar amb la companyia:
− 💻💻 A través del web: https://www.aiguesdecervera.cat/ca/canals-de-contacte
− 🚱🚱 Avaries i incidències: 900 100 538 (Les 24 hores del dia, els 7 dies de la setmana)
− 📞📞 Tel. d’atenció comercial: 900 100 537 (De dilluns a divendres de 8:00h a 20:00h)